Navigation


« grudzień 2019 »
PnWŚCzPSN
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 

"kto mleko pije, ten zdrowo żyje"


 

Waldemar Broś
Prezes Zarządu KZSM Zw. Rew.





 




  
 
 



   
 
 
 
 
 
 








KZSM Zw. Rew.

00-682 Warszawa, ul. Hoża 66/68
tel.: 22 372 03 72
fax: 22 372 03 25
e-mail: kzsm@kzsm.org.pl

Kursy walut

Kursy walut
Money.pl - Serwis Finansowy nr 1
NBP 2019-12-13
USD 3,8234 -0,70%
EUR 4,2747 -0,23%
CHF 3,8919 -0,67%
GBP 5,1292 +1,06%
Wspierane przez Money.pl

Polecamy

Partnerzy

   


 



Powrót do poprzedniej strony Wydrukuj tę stronę

Strona Główna

16-12-2013

MLEKOVITA niezmiennie liderem – najcenniejszą marką produkcyjnego sektora polskiej gospodarki


MLEKOVITA systematycznie wspina się w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek, pozostając najcenniejszą marką produkcyjnego sektora polskiej gospodarki. W 2013 r. z rankingu wyodrębniono również 10 supermarek - wśród nich w ścisłej czołówce znalazła się MLEKOVITA, której wartość marki wzrosła przez ostatnie 10 lat aż sześciokrotnie.

- Realizacji przyjętej przez MLEKOVITĘ strategii lidera służy budowa silnej, wiarygodnej marki. MLEKOVITA jest obecnie najcenniejszą marką produkcyjnego sektora gospodarki. Silna marka jest siłą napędową konkurencyjności, symbolem jakości, wiodącej pozycji na rynku, prestiżu oraz uznania. Daje nam przede wszystkim wysoki udział w rynku. Dzięki temu mamy o nim szeroką wiedzę i możemy szybciej odpowiadać na jego zapotrzebowanie, odpowiednio modyfikując ofertę. Silna marka pomaga nie tylko podtrzymać dobre relacje z dotychczasowymi klientami, ale i zdobywać nowych, budując i utrzymując ich lojalność, gdyż najchętniej wybierają produkty markowe, wiedząc, że dobry brand to gwarancja satysfakcji oraz oryginalności­ – mówi Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA.

 

Potwierdzeniem tych słów są wyniki kolejnego Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek „Rzeczpospolitej”, w którym MLEKOVITA już po raz kolejny okazała się najcenniejszą marką produkcyjnego sektora gospodarki i liderem ryku spożywczego. Pod względem wartości marka MLEKOVITA jest wyceniana na 1,37 mld złotych, czyli o 5% więcej niż przed rokiem i aż sześć razy więcej – czyli aż o 1,14 mld zł więcej – niż w 2004 r., kiedy zadebiutowała w rankingu. Takie wyniki zaowocowały również wyróżnieniem MLEKOVITY jako supermarki, czyli jednej z 10 firm, które są w rankingu najdłużej i w 10-letniej historii tego zestawienia najbardziej zwiększyły wartość swoich marek. MLEKOVITA znalazła się w tym zaszczytnym gronie m.in. wraz z markami PKO Bank Polski i Orlen, będąc 4. marką o największej dynamice wzrostu wartości. W ogólnym Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek 2013 MLEKOVITA zajęła 6. miejsce, będąc nie tylko pierwszą marką mleczarską w zestawieniu, ale również pierwszym przedstawicielem sektorów spożywczego i produkcyjnego.

Opublikowany przez Rzeczpospolitą Ranking Najcenniejszych Polskich Marek jest rzetelnym obrazem polskiego rynku, na którym towary wysokiej jakości połączone z wysoko cenioną marką stają się coraz popularniejsze i to im konsumenci ufają bardziej niż markom słabszym. Podstawowym kryterium selekcji marek była ich polskość, rozumiana jako miejsce ich narodzin, a także metoda opłat licencyjnych (tzn. hipotetycznych opłat, jakie ponosiłby użytkownik marki, gdyby korzystała z marki na podstawie umowy licencyjnej) oraz wyceny marek według danych twardych (finansowych, czyli wartości sprzedaży) i miękkich (badania konsumenckiego na grupie 1200 respondentów).



Krajowy Związek Spółdzielni MleczarskichKrajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich
Związek Rewizyjny
ul. Hoża 66/68
00-682 Warszawa