Navigation


« grudzień 2019 »
PnWŚCzPSN
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 

"kto mleko pije, ten zdrowo żyje"


 

Waldemar Broś
Prezes Zarządu KZSM Zw. Rew.





 




  
 
 



   
 
 
 
 
 
 








KZSM Zw. Rew.

00-682 Warszawa, ul. Hoża 66/68
tel.: 22 372 03 72
fax: 22 372 03 25
e-mail: kzsm@kzsm.org.pl

Kursy walut

Kursy walut
Money.pl - Serwis Finansowy nr 1
NBP 2019-12-05
USD 3,8566 -0,21%
EUR 4,2777 -0,04%
CHF 3,8989 -0,24%
GBP 5,0651 +0,40%
Wspierane przez Money.pl

Polecamy

Partnerzy

   


 



Powrót do poprzedniej strony Wydrukuj tę stronę

Strona Główna

28-07-2016

Stokrotka żąda od dostawców dodatkowego rabatu


Stokrotka wystosowała pismo do swoich dostawców, w którym zwróciła się z propozycją złożenia oferty dodatkowego rabatu w wysokości 1,4 proc., który obowiązywałby od dnia 1 września 2016 roku.

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl

Jak czytamy w piśmie, które sieć wysłała do swoich dostawców, bezpośrednim powodem tego wystąpienia jest wprowadzenie nowego obciążenia finansowego dla firm handlowych w postaci podatku od sprzedaży detalicznej, ale wpływ na taki krok mają także szybko rosnące koszty pracy i obniżająca się rentowność w handlu detalicznym.

 - Bez wsparcia w postaci dodatkowego rabatu znacząco obniży się konkurencyjność naszej sieci i będziemy zmuszeni dokonać zarówno weryfikacji naszej oferty handlowej jak i stopniowo zmniejszać wolumen sprzedażowy produktów, co oznacza, że utracimy to na co wspólnie pracowaliśmy przez wiele lat – piszą Dariusz Kalinowski, prezes Stokrotki i Mirosław Wawryszczuk, dyrektor handlowy i członek zarządu.

Zdaniem Waldemara Brosia, prezesa Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich, ,,Stokrotka” wpisuje się do panteonu tych firm, które widzą tylko swój interes, a nie interesuje ich globalnie los polskiego rolnika-producenta mleka i przetwórcy a przecież bez nich nie byłoby również i ,,Stokrotki”.

W sytuacji ogromnego kryzysu w jakim znalazło się polskie mleczarstwo takie zachowanie nie ma nic wspólnego ze znamionami dobrej współpracy. Natomiast próba zastraszania spółdzielni, że w przypadku nieudzielenia dodatkowego rabatu w wysokości 1,4 proc. związana będzie ze zmniejszeniem wolumenu sprzedaży, jest nie do przyjęcia. Jeżeli ,,Stokrotka” nie odstąpi od takich działalności będziemy szeroko informować o tym opinię publiczną oraz władze administracyjno-rządowe naszego kraju. Od zawsze stokrotka kojarzyła mi się z czymś przyjaznym, miłym – bo przecież to piękny kwiatek – od dzisiaj zaprzestaję kupowania stokrotek – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Waldemar Broś.

Stokrotka stanowi część detaliczną Grupy Kapitałowej Emperia, której koordynatorem jest Emperia Holding notowana od 2002 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych.

Stokrotka powstała w 1994 roku w Lublinie. Pierwsza placówka detaliczna tej sieci rozpoczęła swoje funkcjonowanie w 1996 roku w Łęcznej koło Lublina. W ciągu dwóch dekad Emperia Holding prowadziła dynamiczny rozwój sieci Stokrotka na terenie całego kraju, co zaowocowało pojawieniem się na polskim rynku jednej z największych sieci detalicznych w Polsce będącej obecnie operatorem ponad 320  supermarketów i marketów Stokrotka zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych w całym kraju.



Krajowy Związek Spółdzielni MleczarskichKrajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich
Związek Rewizyjny
ul. Hoża 66/68
00-682 Warszawa